POČETAK
Vaš pouzdan partner u svetu Full Fleet Managment-a i upravljanja voznim parkom.
Vrsta vozila u ponudi
Vi birate putnička i komercijalna vozila a mi ih nabavljamo. Izaberite bilo koje vozilo koje vam odgovara i mi ćemo Vam ga isporučiti.
Putnička vozila

Komercijalna vozila

Vrsta teretnih vozila u ponudi
Vi birate teretna vozila a mi ih nabavljamo. Izaberite bilo koje vozilo koje vam odgovara i mi ćemo Vam ga isporučiti.
Mali kamioni

Teretni Kombi

Vrsta plovila u ponudi
Vi birate plovila a mi ih nabavljamo. Izaberite bilo koje vozilo koje vam odgovara i mi ćemo Vam ga isporučiti.
Skuteri

Čamci

Korisnici iMaster fleet-a:
Ceo proces do vašeg prvog vozila
Naš tim će Vas sprovesti kroz ceo proces nabavke vozila. Bez ikakvih nedoumica i briga, Vaše je da izaberete, a mi ćemo Vam ponuditi najbolje rešenje
iMaster Fleet Management
Fleet management ili upravljanje voznim parkom je proces koji obuhvata rukovođenje, praćenje I održavanje kompaniskih vozila.
Poboljšajte efikasnost poslovanja uz iMaster Fleet management
Uz iMaster fleet management kompanije minimiziraju, optimiziraju i unapred definišu troškove vođenja voznog parka što rezultira povećanom profitabilnošću. Preuzimanjem brige o voznom parku omogućeno je da unapredite svoju efikasnost kroz fokus na sopstveno poslovanje.
Zašto odabrati iMaster?
Dugoročni najam sa punim uslugama, je naše kompletno preuzimanje rizika u oblasti finansiranja, redovnog i vanrednog održavanja, osiguranja kao i ostatka vrednosti vozila na kraju zakupa. Usredsredite se na vaš biznis i prepustite nama rukovođenje voznim parkom.
FAQ
Ukoliko imate još pitanja pišite nam preko maila ili popunite formu ispod.
-
Ko su korisnici vozila i usluge fleet management-a?
Korisnici usluge mogu biti sve kompanije sa sedištem na teritoriji RS koje žele da zakupe vozilo na kraći ili duži vremenski period
-
Šta je uključeno u mesečnu naknadu operativnog lizinga?
Mesečna naknada pored finansiranja, kasko osiguranja i registracije obuhvata i redovno i vanredno održavanje, menadžment pneumatika sa dodatnim setovima zimskih i letnjih pneumatika ako su isti ugovoreni, pomoć na putu 24/7/365 dana u godini, zamensko vozilo, osiguranje putnika, door2door uslugu, GPS, izveštavanje i praćenje flote za sve vreme trajanja ugovora.
-
Koje usluge održavanja nudi I Master?
Sva vozila I Master fleet-a se servisiraju u ovlašćenim servisima sa originalnim delovima. Održavanje podrazumeva sve redovne servise po planu proizvođača, vanredne popravke i kvarove koji nastaju normalnom eksploatacijom vozila.
-
Kako postupiti u slučaju štetnog događaja?
U slučaju saobraćajne nezgode, preduzmete sledeće korake:
-Ostanite na licu mesta: Ne pomerajte vozilo i obezbedite mesto nezgode (isključite motor i upalite sve pokazivače pravca, postaviti sigurnosni trougao, obucite svetloodbojni prsluk...)
-Pozovite saobraćajnu policiju: Sačekajte dolazak policijskih službenika kao i uviđaj sa alkotestom, kontakt policije je 192
-Pozovite hitnu pomoć: Ukoliko ima povređenih, kontakt Hitne pomoći 194
-Ukoliko vozilo nije u voznom stanju: Pozvati I MASTER asistenciju 011/40 000 40 - 24/7 kako bi prevezli vozilo do najbližeg ovlašćenog servisa
-Prijavite štetu: Kontaktirajte nas kako bi smo vam dali smernice u vezi prijave, procene i popravke vozila. -
U kom slučaju se dobija zamensko vozilo?
Zamensko vozilo se izdaje u slučaju kvara ili štete onoliko dana koliko je ugovorom definisano. Ova usluga vam omogućava da nastavite sa poslovnim aktivnostima bez prekida.Zamensko vozilo se izdaje isključivo uz potvrdu servisa da vozilo Zakupca ne može biti popravljeno u roku od 24 od 48h počev od momenta prijema vozila u servis.
Da bi ste rezervisali zamensko vozilo neophodno je kontaktirati našu kompaniju putem kontakt telefona +381 11 40 000 40 ili putem mail-a office@imaster.rs i uputiti zahtev.
U zahtevu je neophodno navesti razlog nemogućnosti korišćenja vozila kao i naziv servisa u kome se vozilo nalazi. Zamensko vozilo se preuzima na lokaciji servisa gde se pokvareno/havarisano vozilo nalazi, ukoliko nije drugačije ugovoreno.
Povrat zamenskog vozila se vrši na lokaciji isporuke istog.U slučaju da ugovorom nije definisano zamensko vozilo ili ste potrošili ugovoreni broj dana, možemo umesto vas naći vozilo koje odgovara vašim potrebama i izdati vam uz odogovarajuću naknadu u zavisnosti od tipa i vrste zamenskog vozila. -
Kako funkcioniše pomoć na putu?
Usluga pomoći na putu je dizajnirana da vozačima pruži sigurnost i podršku u nepredviđenim situacijama, omogućavajući im da brzo i efikasno reše probleme na putu. Asistenciju možete kontaktirati pozivom na broj našeg kontakt centra +381 11 40 000 40.
U toku poziva korisnici su u obavezi da navedu razlog pozivanja (kvar na vozilu, štetni događaj i sl.), kako bi se dijagnostikovao kvar. U najkraćem roku asistencija će izaći na teren i ponuditi sledeće opcije: rešavanje kvara na licu mesta ili odvoz do ovlašćenog servisa, nastavak putovanja ili povratak kući kao i eventualno hotelski smeštaj ako je potrebno da se vozilo popravlja u servisu. -
Kako se rešavaju komunalne, prekršajne i parking kazne?
U zavisnosti od tipa prekršaja postoji nekoliko opcija postupanja koje je korisnik u obavezi da izvrši:
Plaćanje dobijene kazne u zahtevanom roku (sve instrukcije se dobijaju od prestavnika I Master Fleet-a)
Dostavljanje izjave overene od strane nadležnog organa ili javljanje nadležnom organu;Izuzetno je važno da se na zahteve I Master-a odgovori u predviđenom roku kako bi se izbegli dodatni troškovi koji proizilaze iz pokretanja sudskog postupka od strane nadležnog organa.
Brzo do rešenja
Razumemo važnost finansijske isplativosti, stoga nudimo konkurentne cene i fleksibilne uslove zakupa koji se mogu prilagoditi vašem budžetu. Svaki klijent je jedinstven i zato u I Master Fleet-u pristupamo svakom projektu individualno.
Primer rata za lizing
Pročitajte više o nama i uputite se u to kako vam možemo pomoći.
Najbolja solucija za operativni lizing cele flote uz iMASTER
